Главная Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 2 из 2
  • «
  • 1
  • 2
Модератор форума: ЮЛЯША  
Главный женский форум » Я - ДИЗАЙНЕР » Мой ремонт и я! » Освещение
Освещение
krutiiutetanaДата: Среда, 03.04.2024, 18:45 | Сообщение # 26
Читательница
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Статус: Offline
Так, трекові системи дійсно круті. Мені в них дуже подобається те, що можна обирати ту кількість точок освітлення, яка тобі потрібна і тоді вже встановлювати їх. Так можна виділяти окремі зони у кімнаті, особливо, якщо вона велика.
 
sergeyykottДата: Среда, 03.04.2024, 18:47 | Сообщение # 27
Читательница
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Статус: Offline
Ну добре, із освітленням для будинку більш-менш розібралися. А які світильники обрати для вуличного освітлення? У мене великий двір, часто ввечері літом у дворі збираємося із друзями. Хотілося б підібрати хороше освітлення. Допоможіть мені із вирішенням цього питання.
 
ЛинаДата: Среда, 03.04.2024, 18:54 | Сообщение # 28
Читательница
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Статус: Offline
Вуличні світильники мають бути виготовленні із дійсно міцних матеріалів, які не втрачають своїх властивостей під дією сонячного світла та дощу. Тому, як на мене, дешевих варіантів навіть не розглядайте. Бо на наступне літо доведеться такі світильники замінювати. Раджу звернути увагу на вуличні світильники від бренду NOWODVORSKI https://nowodvorski.ua/vulichni-svitilniki/ . А якщо ви із Києва, можете заїхати у їхній магазин на проспекті Соборності, і подивитися як виглядають в реалі такі світильники.
 
Главный женский форум » Я - ДИЗАЙНЕР » Мой ремонт и я! » Освещение
  • Страница 2 из 2
  • «
  • 1
  • 2
Поиск:


TOP.zp.ua Rambler's Top100Раскрутка сайта, Оптимизация сайта, Продвижение сайта, Реклама!Refo.ru - русские сайты Интернет :: Общение Амортизаторы BOGE (Германия) для ВАЗ, TOYOTA, BMW, AUDI, HONDA, Мерседес, OPEL, FORD, MITSUBISHI и других автомобилей.